Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltelt, exped andromeda


vector

Anbefalte innlegg

Annonse

har extrem-utgaven i 2/3-mannsversjon. kanskje vært brukt i 10 døgn (alle årstider) og jeg er fornøyd. god plass, gode løsninger. ingen problemer med kondens. pakkposen det kommer i er forøvrig ubrukelig. bruker en vanlig vanntett pakkpose istedenfor. er forøvrig mer et 2-mannstelt enn tre. teltet er lett å sette opp. spør hvis det er noe mer spesifikt du lurer på. det er mulig jeg har skrevet noen ord om det her inne før. bruk søkefunksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, man opplever visst ting litt forskjellig. Har også dette teltet, og pakkposen er noe av det jeg er svært godt fornøyd med. Ikke mange telt som enkelt lar seg pakke ned med store votter på hendene, men det går greit med denne posen.

Forøvrig godt fornøyd med teltet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.