Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Hardwear EV 2


Siig

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har sett litt på Mountain Hardwear EV 2 i det siste. Det ligger på 7000 i norge, men er det noken som veit om ein seriøs butikk i verden som har gode priser på dette teltet. Er det noken som veit om bedre forslag til ett helårstelt. Det må ikkje veia meir enn 2.5 kg og prisen må ikkje overstiga 5000,-.

:D Noken som har erfaringer med dette teltet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei,

Eg har sett litt på Mountain Hardwear EV 2 i det siste. Det ligger på 7000 i norge, men er det noken som veit om ein seriøs butikk i verden som har gode priser på dette teltet. Er det noken som veit om bedre forslag til ett helårstelt. Det må ikkje veia meir enn 2.5 kg og prisen må ikkje overstiga 5000,-.

:D Noken som har erfaringer med dette teltet? :lol:

Sportsnett har hatt det på halv pris noen måneder, finner det ikke nå lengre. Men skriver du en mail så får du nok et godt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Eg har sett litt på Mountain Hardwear EV 2 i det siste. Det ligger på 7000 i norge, men er det noken som veit om ein seriøs butikk i verden som har gode priser på dette teltet. Er det noken som veit om bedre forslag til ett helårstelt. Det må ikkje veia meir enn 2.5 kg og prisen må ikkje overstiga 5000,-.

:D Noken som har erfaringer med dette teltet? :lol:

tok og følte på dette hos sportsnett når de hadde det til 3500. teltet er sikkert bra, men ble litt skeptisk til bruken når det ikke er veldig kald. duken er bl.a glatt på innsiden og virker lite pustende, akkurat som om den er PU belagt på innsiden. valgte heller og beholde mitt cho oyo telt....

ta en titt på bibler/black diamond eldorado eller i-tent, disse virker som har gode pustende duker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.