Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt: Terra Nova Laser


Implisitt

Anbefalte innlegg

Noen som har noenerfaringer med Terra Novas Laser? Vet at deres Quasar modeller er noe av det mest solide og vindstabile på markedet, men det er jo en helt annen produktkategori. Men jeg er ute etter et lite lettvektstelt som er større en ett 1-manns telt, slik at man til nød kan ligge to stykker i det. Bruken av teltet vil være vår-sommer-høst, på vidde, høyfjell, ved sjøen, skog og mark.

Teltet er farlig billig, men jeg er mest skeptisk til at ytterduken ikke er "lukket" slik at det nermest blir som et godt gammelt "hustelt" som ble flittig brukt på speiderleire i min ungdom.

Produsenten mener selv at det er et 3-sesong telt. Kan få tak i dette teltet til rundt 2000 kroner.

http://www.terra-nova.co.uk/terra/lightweight.shtml

(IKKE Laserlite)

Hvis noen har erfaringer med THe North Face Mountain Marathon 1-manns telt, er jeg også veldig interessert i å høre.

:lol:

Imp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.