Gå til innhold
  • Bli medlem

Sportsnett pulkbag for Paris


orre

Anbefalte innlegg

Annonse

Har nettopp kjøpt meg slike(2 x 1/2 bag). Var innom butikken før jul og selgeren fortalte at stoffet til en viss grad var vanntett, men at sømmene ikke var det.

For min del er de et ok alternativ til pulktrekk eller bag(de virker veldig lette) og jeg har uansett tenkt å pakke det som skal være tørt i vanntette pakkposer.

Skal komme med et innlegg når jeg har fått prøvd de litt :D

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg dra på tur med pulk/akebrett så bruker jeg en bag fra anjungilak(stavfeil). en gul en med en vekt på 150gram. husker ikke hvor stor den er i liter men gjeter på att den er ca 40x40x30(lxbxh)

pass bare på att surre den godt fast slik attdu ikke mister den hele tida. man merker hvis man plutselig mister 15kg last fra pulken men det er irreterende å behøve laste opp den hele tida.

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet tilbake fra overnattingstur med denne sekken/posen(sportsnett)

Fungererte veldig bra...om den er vanntett skal jeg ikke uttale meg om.

Ville nok satset på annen sekk visst du var helt avhengig av at den må være vanntett, men til

sitt bruk er denne ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet meg både Paris pulk + 2x1/2 bagger fra Sportsnett.

Fikk testet disse for to helger siden, da været slo om totalt. Gikk fra -7 til +3 grader ila relativt kort tid. Min erfaring er at selve duken er vanntett (mulig man tar feil her), men problemet slik jeg ser det er glidlåsen. Den vil ved vått føre lekke noe vann. Selv om jeg er usikker på om dette var et resultat av snø i baggen.

Men til de litt mindre ekstreme turene tror jeg dette var et godt valg. Spesielt i forhold til pris mot bagger i samme type hvor man får en garanti på vanntetthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.