Gå til innhold
  • Bli medlem

liggelengde i telt...


orre

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har et Hubba-Hubba telt av typen med innertelt i myggnetting. Kontakt med innerteltet gir ingen problemer med kondens da den legger seg på ytterduken. Jeg er 190 og jeg har bare lovord om MSR teltet med hensyn til lengde. Som bildene viser så har teltet relativt rette vegger i liggelengden. Har ikke brukt teltet i særlig dårlig vær ennå men det er virkelig konge i finvær. Har brukt det helt uten yttertelt og i utrykt vær med ytterduken delvis montert slik at den kan monteres helt på kun få sekunder. Det er befriende å ligge myggfritt å nyte solnedgangen..

post-3379-133474602671_thumb.jpg

post-3379-133474602682_thumb.jpg

post-3379-133474602691_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte suplere med en ekstra bardun og et par plugger utenom det som fulgte med teltet så vekta blir noen gram ekstra. Jeg bruker det som solo telt og er til nå godt fornøyd men som sagt har det ikke opplevd så mye dårlig vær ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.