Gå til innhold
Jakob

Link til brugte pulke?

Anbefalte innlegg

Pulkene er så vidt meg bekjent dønn like som fjellpulken sine. Jeg tror du missfgorstod inlegget over, Helsport produserer produkter for XXL. Altså er det produkter som fortjener en hellsportlogo, de er jo tross alt produsert av helsport. Ikke juks og bedrag..

Dette er en strategi som mange store kjeder bruker. Elkjøp har episoder hvor de har fått laget egne versjoner av elektroniske produkt, men byttet ut deler med mindre kostbare, slik at det fortsatt er en merkevare, men har et eget versjonsnummer som identifiserer dem som Elkjøp-vare, dog med en noe lavere kvalitet.

Likedan kan det tenkes at XXL har redusert kvaliteten på Helsport-produktene (og evt andre), slik at disse blir billigere, men fortsatt er merkevarer. Dette er selvsagt ren spekulasjon fra min side.

Selv har jeg ingen problem med å anbefale å kjøpe fra XXL, men i tilfeller hvor de selger varer som finnes hos andre produsenter, sjekker jeg alltid at modell-nummerene er _eksakt_ like. Husk at man har 14 dagers ubetinget angrerett ved nett-handel, og stoler du ikke helt på det dyre produktet du har kjøpt, er det bedre å betale portoen for tilbakesending, og handle produktet en annen plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.