Gå til innhold
  • Bli medlem

"Bjønnfetta"


Ivan77

Anbefalte innlegg

Heisann, noen som har hørt om Bjønnfetta eller bjørnefitte på fin_norsk..dette er alså et hodeplagg...

Har vert på utkikk etter ei god ei for å tre over haue...noen av dere som har noen tips på hvor eventuelt jeg kunne fikse meg ei slik, helst over nettet siden jeg bor på fjellet langt fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Selskinnsluene i lenka jeg la ut, ligger på KUN 950,- og er et NordNorsk produkt.

Rieber vet hva de holder på meg :D

Kjikket på den lua, ser bra ut og inngenting er bedre enn at den er laget på hjemmebane...er fra nord jeg også som du kanskje har skjønt... kanskje det blir den neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vist man ikke kan stole på de...så kan mann ikke stole på noen lengere!!! =)

Kan nesten ikke vente med å ta første prøvetur med "pilotlua" et kanskje litt penere navn enn bjørnefitte... Ja så har jeg j vert å ødelagt foten min så det blir vell en stund før mann kan byne å bevege seg i marka =`( men skall var glad for at jeg i det hele tatt har føtter =)

Takk til dere alle for nyttig info!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har også bestilt fra furhatworld og hentet pakken i posten i dag, 10 dager etter bestilling :) slapp unna med halve i moms også, da de oppga annen verdi utenpå eska uten at jeg ba om det.

bra service i hvert fall, så får vi se på kvaliteten etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.