Gå til innhold
  • Bli medlem

Mylla - Skar


petterB

Anbefalte innlegg

Hei,

first time user her...

Noen som vet hvordan forholdene er syd i nordmarka?

Vært noen turer fra Svartbekken og Mylla, tenkte å ta turen fra Mylla til Skar/Kjelsås nå en dag men lurer på forholdene når man kommer noe mere syd i nordmarka. Er det mere skøyte forhold en ski forhold over vanna...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg gikk fra Skar, over Øyungen og opp til Rottungen i går kveld. Hardt på vannene men fint. 'Jeg staket over.

Et par steder med lite snø mellom vannene, så jeg tok av meg skiene og gikk på beina.

Det går altså an å gå på ski fra Skar til Øyungen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har det kommet masse snø på Mylla ihvertfall. Var der i dag og gikk nesten inn til tverrsjøstallen. Snudde når jeg kom til stien opp til Svarttjernhøgda(tror jeg det heter...)

Meget fine forhold og godt preparert løyper, bortsett fra Myllavanet som er kjørt opp av scooter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.