Gå til innhold
  • Bli medlem

Ryktlukt - Soveposer


Nobody

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er jo bare 14 år ennå. Så bor hjemme. Min mor syntes det blir litt mye når jeg kommer hjem fra tur på denne tiden, det blir jo tre maskiner med skittntøy å en del som må tørke i stua.

Men det som jeg egentlig vil spør om, det er det med soveposer. Hvis man ha dem med et bål så setter jo lukta seg, når man da kommer hjem kan det jo lukte ganske intenst. Er det noen annen måte å gjøre det på for å få ut lukta enn å la den henge til lufting? Hvor lenge pleier det å ta får den lukter ok igjen?

- Martin Th

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å henge opp soveposen ute på klessnora når jeg kommer fra tur. Samme med telte om det har vært med.

Det henger da gjerne i 2-3 dager, men jeg flytter den til veranden om natta slik at det ikke kommer vann på den om det skulle regne.

Pleier ikke være plaget med røyklukt i soveposen da, men det kommer jo også ann på hvordan soveposen har ligget i forhold til røyktrekket også.

Fisketurer på sommeren hvor røyken trekker utover vannet og det ikke fyres "konstant" med bål, så hender det at det ikke lukter noe spesielt av soveposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å legge soveposen på badegulvet i 1 dag jeg , så jeg er sikker på at det ikke er fukt i den. Etter det så legger jeg den ut i boden. Det gjelder alt av bekledning:) Soveposen henger bare over en kleshenger, det andre pakker jeg ned i plastbakker på 90l som er kjøpt på europris. Fungerer som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.