Gå til innhold
  • Bli medlem

Stormkjøkken om vinteren fungerer fint det (video)


Pizzabudet

Anbefalte innlegg

Annonse
Var jo nesten slik som Lars Monsen gjør det på vinterturene! :D

Eneste at han forflytter seg litt mer og bor i telt da... tror nesten telt og sovepose er en smule mer komfortabelt enn en Amazon...

Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig!

Uenig, sov i forsetet i tre uker i Nord-Norge. Har man en madrass i tillegg (noe jeg ikke hadde) vil det nok være enda bedre. Overnatting i bil er undervurdert, mye bedre enn i telt om man har basecamp ved bilen! Så slipper man å pakke sammen et telt og alt det styret.

Dessuten, hvis en morder kommer om natta, er det bare å sette i nøklene og reise :) Sånn sett tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker i bilen? Hva slags bil var det? Sikkert andre biler som er bedre enn andre vil jeg tro. :)

Hehe, sikkert andre biler som ikke egner seg til det bruket så bra. Jeg lå i en Volkswagen Passat 1996-modell :D Lå i passasjersetet, funker nok i førersetet også bare da er rattet litt i veien for bena. Helt konge å ligge der mens nattønsket på P1 går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.