Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen testet Andersnatten?


Bear

Anbefalte innlegg

Veldig klar for å klatre noen fler taulengder, andre steder enn vardåsen... Så lurer litt på Andersnatten. Og evt hvilken rute som er greiest å starte med... Tenker først og fremst på de som er best sikra :wink: Noen som har vært der litt?

Eller om det er noen andre steder med mer enn 1 taulengde som ikke er så langt fra Oslo-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ett par ruter på flå. Her er det i allefall en boltet rute som er ganske fin. Flåklypa grand prix. Dette er sva og det gjelder å ikke la seg skremme av første taulengde som er 5+ hvis jeg husker riktig. Det er totalt 7 taulengder. Også en mix, komersielt gjennombrudd som jeg ikke har prøvd.

Du finner feltet øst for veien ved en campingplass litt nord for Flå, 1,5 til 2 timer fra oslo.

Ellers må du vel kanskje reise til Nissedal hvor du har elt fra4+ og oppover et godt stykke.

Du nevner andersnatten, men har ikke vært der. Klassikeren den hvite stripa er vel kanskje en grei start, med ett parti på 6- om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.