Gå til innhold
  • Bli medlem

Sukk, soveposen min er kanskje ødelagt nå


Pizzabudet

Anbefalte innlegg

Annonse
det går nok bra.. de ligger som regel en stund i dette trekket når de er nye/ på lager etc.

Bare oppbevar den litt snillere fremover, så holder den nok på varmen en stund til :?

Vet ikke hvordan de dyre Helsportposene oppbevares på lager og under transport, men Mountain Hardwear sine oppbevares, transporteres og leveres i oppbevaringstrekk som er ca 3ganger større en kompresjonstrekket. Hvor mye dette har å si for soveposens levetid er jeg usikker på, men tror det har mindre å si på kunstfiber enn på dun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spanderte 180 kroner på et vaskeri for å få vasket og trommlet min sovepose.

Da jeg fikk den igjen var den så full i luft at jeg hadde ordentlig jobb med å få den ned i kompresjonstrekket igjen. :)

Den var større og mer fluffy etter det vaskeribesøket enn den var ny :lol:

Den ble ikke så stor når jeg vasket den selv, og jeg har vaskemaskin og tørketrommel med kapasitet på 7 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Helsport Alta sovepose selv, har ikke hatt den noe særlig lenge, ca halvt år.

Har bare brukt den på 6-8 turer, og oppdaget for ikke så lenge siden, da jeg vrengte den for å lufte den, at sømmen på innsiden var raknet et stykke! ca 10 cm.. :-) Hva skal jeg gjøre? Vet at det skal være kvalitet. Skal jeg sy den selv, eller bør jeg reklamere?? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.