Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur-tallerken?


tjbaggerød

Anbefalte innlegg

Hei.... prøver å finne en bra tallerken men tydelighvis ikke lett...... Det er jo individuelt hva man liker men jeg er ute ette en som har forholdhvis stor diameter ,,,,,,litt dybde,, ikke skål akk. men noe midt mellom på en måte slik at den også kan brukers som suppeskål f.eks i tillegg til vanligtallerken...... Er jeg fryktelig vanskelig nå eller??? Prøver ihvertfall å få tak in slik hvis den finnes... Håper noen av derere der ute kan hjelpe meg med tips.... Kvakk kvakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er det du spør etter, men bruker selv utelukkende grønn dyp plasttallerken fra Akita eller tilsvarende hos Four Season. Den er som en vanlig suppetallerken i de fleste hjem såvidt jeg vet. Fungerer til alt for min del. Fåes i de fleste sportsbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et kriterium du også bør legge vekt på er materialet. ikke kjøp i hardplast da disse knekker eller slår sprekker veldig fort. Kjøp et som har omtrent samme materiale som tallrikslådan. da har du tallerken til du mister den eller kjører over den med veivals (da blir det askjett) :?

ikke helt sikker, men jeg lurer på om det er "Rast" som produserer de. God middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... prøver å finne en bra tallerken men tydelighvis ikke lett......

Har erfaring med den fra XXL. Ok den, men gikk lett i stykker. Dessuten er den vel ikke helt etter din beskrivelse. Da mere denne ? :

http://www.intersport.no/no/Misc/Product/?query=true&productid=704335(BC_7)

Man får ikke hele linken med ved å klikke på så kopier og lim inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.