Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntett kameraveske


jakro

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg har god erfaring med Lowepro. Solide vesker som er vannavstøtende. I tillegg har enkelte av veskene ett regntrekk som kan dras ut fra en lomme på undersiden. De er ikke vanntette i den forstand at du kan ta dem med under vann, men tåler fint et kraftig regnskyll.

Sjekk følgende link - se på de veskene som heter D-Res. Du vil sikkert finne en modell som passer ditt kamera.

http://www.lowepro.com/pages/byStyle/digital.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp gått til anskaffelse av et digitalt kamera, Canon Ixus. Er det noen som kjenner til noen produsenter som har vanntette kameravesker, som passer Ixusen?

Jeg har Ortlieb veske til en speilrefleks. De har helt sikkert vesker også til mindre kameraer. Se www.ortlieb.de

Ellers tror jeg Ixus også har mulighet til helt vanntett hus, slik at du kan ha det med under vann og samtidig bruke det. Jeg har et sånt til S50, som skal testes i sommer. Ikke til 40 meter kanskje, men iallfall under vann... :)

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.