Gå til innhold
  • Bli medlem

Dynafit se7en summits


jarmol

Anbefalte innlegg

Nokon som har erfaringar med Dynafit se7en summits til telemark?

Har fått anbefalt desse, då dei visst nok skal være bra på dei fleste underlag. Eg har imidlertid ikkje fulgt spesielt godt med på utstyrsfronten på toppturski dei siste åra, ettersom eg stort sett har brukt brett eller dei gamle 2' x 4' skia mine. Har tenkt meg på fleire skiturar framover, så då er det på tide å oppgradere utstyret, og tek gjerne i mot tips.

Og nei, har ikkje tenkt å gå over til alpint, sjølv om det også sikkert er kjempestas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe erfaring med Dynafit, men har vurdert Dynafit ski selv ved ulike anledninger. Har da fått tilbakemelding fra folk som jeg anser å ha godt over middels peiling at Dynafit lager suverene støvler og bindinger, men at skia er så som så.

Som alternativ til Dynafit ski har jeg blitt anbefalt K2, G3 og Vølkl. Spesielt Snowwolf skia til Vølkl er blitt trukket fram som en meget bra ski mht kjøreglede.

Lykke til med skivalget og husk det er vel nesten like mange meninger om ski som det er ski der ute :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.