Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøforhold på Steindalsnosi?


Are

Anbefalte innlegg

Annonse

Er eindel snø på S.fjellet nå, men om det er kjørbart på ski vet jeg ikke.

Bilde fra 5.nov., sier ikke så veldig om snøforholdene da. Og er nok tatt fra feil side.

Jeg leste en blogg på vg-blogg om en som hadde vært på ski i området rundt der, kan se om jeg finner den igjen!

post-3548-133474594958_thumb.jpg

post-3548-133474594961_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Og er nok tatt fra feil side.

Hva er galt med denne sida da?

Rent bortsett fra at det ser ut til å være "någgå tunnt" med snø for de helt store skiopplevelene.

Hvis denne sida er gal så gjorde jeg feil når jeg var der en sommer.

Såg jo fint ut å gå opp der, fra veien.

Flott nedkjøring tilbake også.

Jaja, kan jo ikke få til alt rett bestandig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med denne sida da?

Rent bortsett fra at det ser ut til å være "någgå tunnt" med snø for de helt store skiopplevelene.

Hvis denne sida er gal så gjorde jeg feil når jeg var der en sommer.

Såg jo fint ut å gå opp der, fra veien.

Flott nedkjøring tilbake også.

Jaja, kan jo ikke få til alt rett bestandig heller.

Det går ann å køyre ned denne sida, men oppturen går fint ann å legge lenger ned mot Turtagrø(gjuvvasshøgdi). Sjølv om egga ned mot prestesteinsvatnet er fin å følge. "Følg rygg ver trygg" veit du:P Det er ofte ein overhengande skavl også, så kan være litt vansklig å komme seg opp og ned mot breen som ligg i sida mot Storfonni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kamerater som var der for fjorten dager siden, kjørte ned breen, 20 cm kaldpudder, finfine forhold. Kjørte selv ned breen 27 oktober 2005. Går helt greit men man bør ta en titt på breen før snøen kommer så man vet hvor sprekkene er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.