Gå til innhold
  • Bli medlem

En samleside med produktinfo og anbefalinger


fjellmann90

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Har begynt å jobbe med en liten ide jeg har fått. Jeg vet selv ikke om det fins en nettside med dette, derfor har det vært fint med svar og innspill fra dere 8)

Hvordan er interessen for en nettside hvor alt av fjellutstyr er samlet med produkterfaringer, anbefalinger, prislister og forhandlere?

Vet ikke om det finnes en slik side som sagt, så det kan bli fiasko over dette temaet..

Mvh

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vedlikeholde priser og forhandlere må være en vedlikeholshelvete, trior jeg. Forhandlere finner man ofte på produsentens webside allerede, selv om det er stort rom til forbedring der.

Produkterfaringer er nyttige, men det finner du også til en viss grad på fjellforum. Faren med dette er alltid at folk pleier å være veldig positiv over produkter som de har betalt veldig mye penger for. Og tråkker gjerne ned på andre produkter for å forsvare den høye prisen på det de har kjøpt. Man riskerer også at brukerne legger ut en erfaring av et produkt ganske kort tid etter at de har brukt det, så uten en langvarig test. Det er lite verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.