Gå til innhold
  • Bli medlem

Expeditions telt:The NorthFace Mountain 25 VS Mountain Hardwear Trango 2


hanke94

Anbefalte innlegg

Trenger et expeditions telt til expeditioner i utlandet.Dette telte må da tåle endel og prisen bør helst ligge rundt 6000 kr eller mindre.Jeg ble anbefalt disse to teltene av en expert.Trenger informasjon fra noen som har erfaring med ett av disse eller begge teltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk Trango 2 teltet mitt idag i posten...

Kjøpte det på sportsnett til halvpris... (3000,-)

Noen førsteinntrykk:

- svært lett og raskt å sette opp inne i stua

- mange tørkelommer innvendig.

- Gode luftemuligheter

- Ganske tynn bunnduk (spent på hvor mye denne tåler) - i bruksanvisninga anbefaler MH at man bruker footprint i tillegg for å spare bunnduken.

Til å være et 2-mannstelt så er dette et stort telt!

Ingen problemt å sove 3 stk der, men kan bli noe trangt om vintern.. :D

Utifra hvordan stengene står, hvordan dem er festet og bardunfestene så tror jeg teltet skal tåle bra med vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infomasjonen om prisen,det er sykt billig for et expeditions telt(spesielt for et å bra telt).Ser at normal prisen på dette teltet ligger rundt 5500-6000kr.Så får nesten lyst til å selge telet mitt for 3000kr og kjøpe mh trango 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.