Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketips sørvest på Hardangervidda?


spec

Anbefalte innlegg

Heisann!

Holder på å planlegge en ukes fjell/fisketur på Hardangervidda med utgangspunkt enten fra ca. Kinsarvik, eller Haukeliseter.

Nå er jeg lite kjent på vidda, og enda mindre kjent med fisket der - er det slik at du er dømt til å treffe på fisk i nesten alle tjern? :!:

Uansett, er det noen områder noen kan anbefale i sørvest delen av vidda? Ikke noen personlige eldorado(går også ut i fra at dere ikke vil gi meg disse så...), noe som det er mest spennende å finne frem til selv, men sånn ca. områder?

Ellers hvordan er det med fiskekort? Jeg er ikke den som har fiska mest på fjellet, og de gangene jeg har gjort det har jeg vel brydd meg mindre om fiskekort (hyperkriminell, ja, jeg veit).

Alle hint, tips og ymt blir gledelig mottatt - uansett hva det dreier seg om. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.