Gå til innhold
  • Bli medlem

ekspedisjon i nordre Telemark: Åmotsdal - Rjukan


Bjørn-Even

Anbefalte innlegg

Annonse

Artig tur. Utrolig hva dere finner på.

Hehe :? Høres kult ut å ta denne eggen på ski! Ganske heavy å kjøre ned eggen..., hvis det går da :D

Jeg har kjørt ned fra eggen under pudderforhold. :D. Mener ganske bestemt vi valgte den bratteste renna. :P Ok, var kanskje ikke kjøring men mere at det ene spektakulære/talentløse fallet som avløste det andre. :D:D Dengang brukte jeg ordinære slalomski. I dag hadde jeg valgt fatskis. Randooppsett er ikke påkrevet fordi det er så bratt oppover fjellet at det ikke er unormalt å gå på bena.

Det sier seg selv at man må ha peil på skredfare og også ha med skredsøkere på sånne turer. Men det finnes selvfølgelig snillere ruter ned. Utsikten er like bra uansett hvordan man kommer opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.