Gå til innhold
  • Bli medlem

MacWet hansker!


t0bbE

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Annonse

Kan fortelle at jeg har kjøpt disse for en stund siden og prøvd de både på jakt og på banen. Konklusjonen er at de gir veldig god følelse med både ammunisjon, avtrekker osv. De er faktisk også forholdsvis varme og tørker greit fort. Negativt med de er at de kan fort bli litt "slappe" når de er bløte og at de strekker seg litt slik at de ikke sitter som klistra på fingertuppene. Da mistes litt av den "fingerspitzgefuhlen" som jeg forventer av en god skytehanske. Kjøpte nettopp nå et par hansker på magasinet som visstnok skal brukes av spesialstyrker innen forsvaret, de kostet 150,- og satt godt på hånden. Jeg kjente godt at de ble klamme innvendig, men om de sitter bra så er jeg villig til å godtta det. Varme er de helt sikkert ikke, da de består av "kunstskinn" inne i håndflaten, men de har neoprene på baksiden. Kan komme tilbake med tilbakemeldinger etter å ha testet dem på banen noen ganger. Mistenker nemlig at de har dårlig slitestyrke da jeg ser det litt på sømmene at de virker svake der. Men, vi får se... Noen andre med tips til gode skytehansker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.