Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggeunderlag.


Madric

Anbefalte innlegg

Annonse

Har bare prøvd de store (og tunge) Therm-A-Rest'ene, og de har tålt en del juling. Riktignok ikke kniv...

Selv bruker jeg dem nå bare på vinterturer med pulk og telt, da de isolerer godt og vekt ikke betyr fullt så mye. På barmark, eller åpen himmel om vinteren med barseng, bruker jeg heller å ha med meg 2-3 lette standardunderlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Exped Downmat 9DLX. Punkterte mitt første etter ca 3 års bruk. Underlaget var godt blåst opp, og jeg satt ved siden av et furrubål (ingen gnister). Liggeunderlaget ble varmet opp, og bang sa det. Fjær sprutet ut. Det var lamineringen som røk. Fikk en kald natt. Reparerte med søvltape. Måtte blåse opp underlaget fire ganger i løpet av natta.

Fikk nytt underlag fra Exped. Det har holdt i 2 år, uten synlige skader. Men nå er jeg mer forsiktig.

På vinter- og bålturer tar jeg med meg ekstra liggeunderlag. Har et 1/2 Ridgerest. Jeg har blitt så gammel at oppblåsbart underlag utgjør forskjellen på om jeg sover godt eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.