Gå til innhold
  • Bli medlem

Styrkeprøven 2003


Torgeir

Anbefalte innlegg

Undertegnende er påmeldt Styrkeprøven i år, og ser fram til å starte løpet fra Trondheim. Kanskje noen av dere har syklet denne turen før? Tips mottas med takk! Jeg skal sykle sammen med en kamerat, og vi har et mål om å gjennomføre på 24 timer. Vi sykler nå ca. 100 km i uka som opplading, kombinert med diverse raske fjellturer i Bergensområdet.

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse
  • 1 måned senere...
Selv sykler jeg 2-300 km hver uke nå for tiden, med enkeltturer på ca. 85 km. Litt værre med kompisen, som skulker av og til :D Regner likevel med at det går greit, forutsatt at utstyr og psyke holder. Er ikke så redd for problemer med fysikken.

Torgeir

Overlevde du eller Torgeir he,he :lol: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Overlevde, ja.. :)

Vi hadde et mål om å kjøre under 24 timer, noe som virket noenlunde realistisk med vårt treningsgrunnlag. Startet alt for hardt, og lå an til under 18 timer på Oppdal. Da vi kom over fjellet til Dombås hadde lå vi an til ca. 20 timer, og endte til slutt på 23:35. Fint vær ned til like før Dombås; ei kraftig regnbyge der. Så var det fint igjen ned til Ringebu, men derfra høljeregnet det helt til Lillehammer. Deretter bra vær til mål.

Jeg kom fra det uten varige mén, men var temmelig stiv i overarmene et par dager (statisk belastning). Skal kjøre følgebil neste år, men regner med å stille igjen i 2005 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.