Gå til innhold
  • Bli medlem

Gutten sin, det!


trok

Anbefalte innlegg

Lille Survivorman! :D

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/04/545820.html

utdrag:

Kvelden kom uten at noen fant den lille gutten, som måtte tilbringe natten i skogen helt alene.

- Jeg var veldig redd, sa Sebastian til Expressen noen timer etter at han ble funnet.

Men tiåringen hadde vært ute i skogen før og visste hvordan han skulle klare seg.

- Jeg spiste blåbær og maur for å kunne spare på den maten jeg hadde til det ble helt nødvendig å spise den, sier han til Expressen.

Det ble en kald og regnfull natt, men Sebastian fant ly.

- Jeg lå i en grotte som jeg fant, forteller han.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det gikk bra! Ikke moro å gå seg bort så ung, det kan sitte inni skallen lenge.

Vinterferien 2003 skulle jeg fra hytta på Blefjell og renne ned til bilen, halvannen kilometer lenger nede. Der skulle jeg hjelpe onkel, tante og søskenbarna med lasten opp igjen til hytta. Jeg gikk i forvegen, og hadde hodelykt. Onkel hadde fortalt lille Jonas (8 år) at han skulle følge etter meg, noe han gjorde men jeg ikke ante. Da vi alle var kommet opp til hytta så vi at Jonas var borte! "Skulle ikke du passe på ham, Sondre?" spurte onkel, nei jeg hadde ikke fått en slik beskjed :D Det ble en utrivelig vinternatt på leting etter ham. Men smart som Jonas var, hadde han fulgt et annet scooterspor tilbake til bilen. Han stod der gråtende, men vi skamroste ham, og sa han gjorde alt riktig.

I senere tid har han hatt angst for å gå alene. En periode var det så ille at han ikke turte å gå til skolen som bare ligger 5 minutter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.