Gå til innhold
  • Bli medlem

Coleman 533 - "transportkasse"


Memento mori

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Colemann 533. Har testet den ute en 20 ganger. Virker trygg og fin for en som er skeptisk til bensin. Ingen "poff" eller store flammer så langt. Nesten like enkel som og bruke gass. Skal brukes inne i telt vinterstid, så støy og sikkerhet blir viktig.

Det jeg leter etter er en "transportkasse". Vet at Europris Kaffeboks passer til 422. Er det noe som passer til 533?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den blå er bare litt lengere og det er ikke der den er trang. Jeg dobbeltsjekket nå nettopp og den gule passer best til 533.

Den gule finnes ikke lenger, fikk mail om en annen(annet merke) som skulle være omtrent samme, men den er på jobbmailen, så får ikk elagt ut link til den nå, skal prøve å huske det når jeg kommer meg på jobb igjen...

ew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Jeg har kjøpt meg en Colemann 533. Har testet den ute en 20 ganger. Virker trygg og fin for en som er skeptisk til bensin. Ingen "poff" eller store flammer så langt. Nesten like enkel som og bruke gass. Skal brukes inne i telt vinterstid, så støy og sikkerhet blir viktig.

Det jeg leter etter er en "transportkasse". Vet at Europris Kaffeboks passer til 422. Er det noe som passer til 533?

Jeg kjøpte en 2 l kaffeboks fra Europris og 533 passet ikke oppi. Noen som har fått en 553 oppi en annen boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

I en kasserolle med en diameter på 16 cm , er der god plads til Coleman 533 hele vejen rundt. Højden på Coleman 533 er 14,5 cm, og højden på min kasserolle er kun 8 cm, så den kan jeg ikke bruge.

Zebra producerer 2 potter med en diameter på 16 cm og en højde på 16/18 cm.

Zebra 151616 med lås, og

Zebra 151116 uden lås.

The Bushcarft Store har Zebra 151616 til £ 15.95.

Er der nogen her på forummet der har prøvet Zebra/Coleman :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.