Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt. Base camp. Trekker 2 og Biltematelt. Vind og regnvær.


Rune P

Anbefalte innlegg

Vært en tur ute i ganske dårlig vær og mitt Basecamp telt (Trekker 2) lakk inn mye vann.Dette teltet har en stor utluftingsmulighet i fotenden med myggnett og en luke som kan lukkes utenfor nettet i tilfellet regn.

Det regnet mye denne natta og vannet dryppet inn hele tiden på begge sider av denne åpningen.

For å være sikker på å ikke lyve, sier jeg at det kom inn en desiliter i timen. Dette er jo ikke et veldig dyrt telt ca 700/800 Kr, men jeg hadde nok håpet at det skulle vært tettere enn dette. 8)

Kompisen min lå i et Biltematelt som var endel større enn mitt og det hadde kosta 500.- for fire år siden. Han var tørr og hadde ikke vann i teltet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teltene sto ved siden av verandre så jeg tror vel at det var ganske like forhold sånn sett.

Enig med deg at det stort sett er slik at en får det en betaler for, men biltemateltet er jo billig og det holdt tett.

Biltema har noe billig søppel men jaggu har de endel billig og bra også :?:

Mvh Rune P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok like mye verdt å lete etter utstyr som for en billig penge gir mye tilbake som det å lete etter lettest mulig utstyr for mer penger enn i allefall jeg har ;) kommer nok ikke til å kjøpe telt hos biltema, men disse sjeldne trådene syns jeg er ganske så verdifulle for oss som med går amok noen få ganger i året og må barrikadere døra så folkene fra banken som kommer på døra med balltre ikke kommer inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.