Gå til innhold
  • Bli medlem

Turmat: Ingen som selger Adventure Food lenger?


arildh80

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at mange syns Adventure Food er underlegen Real, men jeg syns nå de har endel gode retter og prisen er jo kjekk.

Men nå ser det ut som ingen av de store kjedene selger dette merket lenger?

XXL dumpet beholdningen sin nylig og sluttet å føre det, Sportshuset har det ikke og såvidt jeg vet, heller ikke G-sport.

Noen som vet hvor Adventure Food fortsatt selges i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 5 uker senere...

Hva er bakgrunnen din for å si dette? Har smakt noen av variantene, og kjenner ikke stor forskjell på REAL og Adventure! Oslo Sportslager selger det http://www.oslosportslager.no/produktkategori/turmat-4-2471.aspx :lol:

Jeg har smakt storfegryten og pasta karbonara, og dette falt ikke i smak hos meg og min turkamerat, men det er sikker folk som mener at RealTurmat smaker gymsokk.

Jeg bare skrev hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt storfegryten og pasta karbonara, og dette falt ikke i smak hos meg og min turkamerat, men det er sikker folk som mener at RealTurmat smaker gymsokk.

Jeg bare skrev hva jeg mente

Den er grei :lol: Takk for tipset, siden jeg ikke har smakt de variantene du nevner. Jeg har smakt Kylling i sursøt saus. Denne var bra, men ikke noe mer en det... :twisted: Ellers har jo REAL noen skikkelig gode typer. Liker veldig godt Pasta Bolognese og Viltgryta! Dette er skikkelige saker :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei,

Kom over en nettside som heter www.globetrotter-turmat.no. Det er ikke det samme som Real Turmat eller Adventure Food som er begge instant mat. Her dreier det seg om måltider til to personer, basert på tørkede ingredienser. Og alt er pakket for seg, så at du bestemmer selv hvor mange krydder, salt eller pepper du vil ha. Har selvfølgelig en ulempe at det tar litt mer tid (og brensel) for å tilberede men det høres alikevel bra ut. Har tenkt å prøve en eller to retter. Det finnes forresten utrolig mye informasjon på den nettsiden. Har noen hørt om det før eller er det noen som har prøvd det?

Hilsen, Wood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett disse posene i Rema 1000 sine butikker..............

Har selv kjøpt der en gang, riktig nok i drammen, men verdt å høre :lol:

rema 1000 solgte en periode noe frysetørket turmat, men det var ikke adventure food! sannsynligvis en billig "kina" kopi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påstås i annen tråd her at det REMA solgte var et Adventurefoodprodukt i "no-brand" poser.

Husker ikke hvilken variant jeg prøvde, men var ok i mine enkle ganer.

Synd REMA ikke har den lenger, prisen var veldig OK.

XXL selger REAL til 49,- det er jo også en bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.