Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp! Dun produsenter og andre (rehabiliterer soveposer, trenger dun og annet.)


squidman

Anbefalte innlegg

Har startet med rehabilitering av POS frisport dunpose D950 (-2/-9) som egentling bare holder som sommerpose (+10 og over). Gammelt symaskin og en 90/10 gås

edun pute på 400 gram bør få komfort grensen ned til null til bruk som 3-sesongs pose håper jeg. Problemet er jeg har et par andre poser jeg skulle gjærne fyllt med syntetisk, og overnevnt det samme i undersiden...hvor får man tak i sånt i Norge? Ditto stoff til pressening...ser ingen poeng i å bruke masse peng på en lettvekts pressening. Flere nettbutikker i USA av materiele, men ikke vært det pga frakten. Trenger sikkert mere dun også - men har bare funnet fram til engrosforhandlere Bergen Dun og Norges Dun, og finner ikke noe på nettet ang. ungarsk eller polsk gåsedun...

Noen som har prøvd lignende med tanke på at rehabilitering av soveposer i UK koster 150 GBP og oppover (og norske priser for poser er 2-3X resten av kloden?!!!)...

Cheers, cookie....må snart begynne på'en igjen med hjemmebryggingen pga av norske ølpriser :P også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.