Gå til innhold
  • Bli medlem

Rottefella utløserplater


ThomasB

Anbefalte innlegg

Annonse

Tror ikke det, 7tm har en slags gummiløsning istedenfor en metallskinne. Har bare prøvd Linken en gang, men synes ikke den var særlig stiv i lengderetning. Den har jo uansett ikke utløserfunksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eige reknar meid aut du meinar Ruttafellan? Mein same deit. Eig harr iale åran bråkit Minarelli Covagerage utløsarplatar, dei verskar vaara sterkje nokj tel å tulje snøi og iso untar beinur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har et par TRP100 som jeg fikk billig rett etter at de ble introdusert. De ser ut til å funke bra, men jeg har ikke brukt de så mye da de står på et par litt for spesialiserte carvingski. TRP100 er fremdeles på weben til Rottefella, så det kan se ut til at de produseres fremdeles. Jeg har dog ikke ringt/snakket med noen som vet. www.rottefella.com

Linken hadde noen små barnesykdommer som ble rettet opp etter den første sesongen. En del ser ut til like den veldig, men den må visstnok strammes så step-in-funksjonen såvidt virker for å få maks carving-ytelse. Jeg syns dog den er litt for tung og klumpete. www.linken.no

7TM er vel kanskje det beste alternativet hvis du vil ha utløser og ikke har binding fra før. Mange på diskusjonsforumet på www.telemarktips.com liker dem. www.telemarking.de

Ellers har Telebry utløserplater www.telebry.com og Voile utløserbindinger www.voile-usa.com. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.