Gå til innhold
  • Bli medlem

Tegner søkes


Anbefalte innlegg

Lurer på om dette blir rette forumet her.

Jeg trenger en dragetegner eller tegnerske.

Skal bevilge meg en dragetatovering i røkeslutt6mndersgave.

Er ennu ei god stund til men, bedre føre var, en etter far :)

Så, er det noen som kan tegne meg en original drage, så kan jeg stille med en bit kropp

og en tatomann eller dame til å forevige kunstverket på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. På første har deree kanskje stoler som vipper lengre bak i tillegg til litt mer benplass, men vi får i det minste en kopp kaffe og har det heller ikke så trangt som de på økonomi.

Fornøyd med mine på åttende året nå. Men jeg tror ikke jeg hadde vært det om ikke jeg hadde hatt et slektsvåpen og familiehistorie å gå ut fra. Smakssak, men jeg ville ikke hatt kinesiske tegn e.l. Jeg lurer litt på hvordan noen av de "tøffingene" på Carlings vil vokse med sine digre tattoveringer som kommer oppover i nakken. Skulle jeg hatt hjerter, terninger og damer så tror jeg nok jeg ville gått med gnikkis i noen år bare for å være sikker på om jeg egentlig ville ha det :)

EDIT: Jeg slutta å røyke rett etter jeg fikk mine...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet er at det skal være en drage i sorthvitt.

Norrøn ligger mitt hjerte nært.

Det er viktig at den kun skal finnes i et eksemplar.

Primus som tatoo er bra ide. Men, det blir ikke i denne omgang.

Søk på Urnesstil, så får du ideer nok til å tegne den selv. Masse drager fra tidlig middelalder der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda..jeg er vel et menneske som er mindre verdt da jeg har tatovert hele høyrearmen og halve brystet :)

edit: Sprengsteen du er vel et slags supermenneske av høyere rang ut fra den kommentaren din?

hehe,jeg ler av sånne som deg. Provoserende,dømmende bedreviter der du sitter på toppen av pidestallen din og ser utover ditt mektige rike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda..jeg er vel et menneske som er mindre verdt da jeg har tatovert hele høyrearmen og halve brystet :)

edit: Sprengsteen du er vel et slags supermenneske av høyere rang ut fra den kommentaren din?

hehe,jeg ler av sånne som deg. Provoserende,dømmende bedreviter der du sitter på toppen av pidestallen din og ser utover ditt mektige rike.

Nja, supermenneske vet jeg ikke. MEN jeg er i hvert fall ikke stygg.

Og det er et faktum at det ikke er samfunnets elite som har store, stygge tatoveringer. Vi andre ser på dere med en blanding av "takk gode gud for at det ikke er meg", "jaja, alle kan ikke være like intelligente" og "en som ham skal jeg i hvert fall ikke ansette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer helt an på øyet som ser vil jeg tro. Hva legger du i "samfunnets elite" som du så pent sier det?

Mange av verdens toppidrettsutøvere har tatoveringer, de er bland ELITEN utøvere i diverse sportsgrener. Tidligere hadde japans keisere store tatoveringer som avbildet drager som tegn på styrke.

I thailand tror man at tatoveringer laget av munkene gir beskyttelse mot onde ånder.

I enkelte kulturer tror dem at man ikke blir reinkarnert om man ikke har tatoveringer på kroppen, da dem tror at gudene dems ikke kan se de når de dør.

Jeg tror kanskje du skal se litt lengre enn ut av stuevinduet ditt før du dømmer folk for hverken det ene eller det andre, og tilbake til det du sier om at "ingen i verdens elite har tatoveringer" så lurer jeg på hvordan du kan grunne det? begrunn gjerne også hva du legger i uttrykket "hverdens elite".

jeg går ut fra at med den strangsynte tankegangen din så er ikke du en av de,selv om du ikke har tatoveringer.

en annen ting er jo atinnegget ditt legges frem på en måte som indirekte sier at mennesker med tatoveringer har lavere IQ enn mennesker uten, kan du redegjøre for dette?

At ikke du ville ansatt meg pga mine tatoveringer tyder på at du er en gammeldags grinebiter som ikke følger med på dagens mote, jeg tror at om du skulle eksludert alle med tatoveringer i dagens samfunn, så hadde du gått glipp av mye god arbeidskraft.

jeg har forøvrig en god jobb hvor jeg tjener 600-700.000 i året og arbeidsgiveren min har sett både tatoveringene mine og meg jobbe i flere år nå :)

edit: til trådstarter : mitt tips er å snakke med den aktuelle tatovøren om hva du er ute etter så vil dere nok komme frem til et flott motiv :)

om du bor i nordnorge vil jeg anbefale deg å ta en prat med phil eller susanne på www.arctictattoo.com i tromsø. veldig hyggelige og dyktige folk.

phil er fra england og har vunnet MASSE premier for sine tatoveringe rundt om i verden . lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........
Jeg sa ikke at "ingen i verdens elite har tatoveringer", jeg sa at " det er ikke samfunnets elite som...". En viss forskjell?

Keisere med drager, sjømenn med anker osv., det passer liksom inn. Nordmenn med Maori-tatoveringer gjør det ikke!

Hvem som tilhører eliten? Stortinspolitikere, næringslivsledere og andre som er landets lokomotiv.

Mye bra kan sies om bønder og lastebilsjåfører, men vi er bare drivstoffet som lokomotivet bruker for å få opp farten.

David Beckham og hans kolleger har ALDRI tilhørt eliten...

Det gjorde heller ikke de som gjorde klar Valle Hovin for sommerens Springsteenkonserter. Herregud for en bulkegjeng! (Og gjett om det var flere kvadratmeter med tatoveringer der i gården.)

Når det gjelder det med IQ så er det klart at gjennomsnitts-IQ er lavere blant dem med mange/store tatoveringer. Det ser man jo feks ofte når en representant for "arten" skal skrive. Det blir gjerne noen skrivefeil og annet rart...

De med småtatoveringer kommer i en annen kategori. De er nok smartere, men til gjengjeld ganske patetiske. *Nå skal jeg virkelig vise hvor vill og gal jeg kan være. Hmmm... Jo, jeg har det. Jeg skaffer meg en 2 kvadratcm stor tatovering. *

Til slutt skal du få et poeng: Ja, jeg har fordommer. Og jeg elsker det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke gjøre en sak ut av dette, ville bare få frem et poeng.

om det ble noen skrivefeil i farta driter jeg i for jeg leser ikke korrektur på meg selv når jeg skal legge inn et innlegg på et halvseriøst forum mot en mindre seriøs kar.

ironi eller ikke.. om du vil kalle kristin halvorsen for en av eliten så for all del. jeg ler bare mer av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ditch'a en dame fordi det viste seg at hun hadde en tattis. Ålreit dame ellers, men synd hun hadde en tattis.

Rune - er du sikker på at du ikke har lyst til å kjøpe en brenner istedet? Jeg er sikker på at det er en eller annen svindyr brenner der ute og som bare MÅ kjøpes inn for å gjøre samlingen komplett. (Du får aldri en slik unnskyldning igjen for å kjøpe den inn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ditch'a en dame fordi det viste seg at hun hadde en tattis. Ålreit dame ellers, men synd hun hadde en tattis.

Rune - er du sikker på at du ikke har lyst til å kjøpe en brenner istedet? Jeg er sikker på at det er en eller annen svindyr brenner der ute og som bare MÅ kjøpes inn for å gjøre samlingen komplett. (Du får aldri en slik unnskyldning igjen for å kjøpe den inn).

Brennere kjøper jeg uansett

Jeg har en tattis på venstrearmen,

Jeg skal ha en på høyre, og det skal være en drage, ikke kinadrage.

ar da voldsomt til diskusjon det blei av dette.

Jeg ønsker bare en tgner eller tegnerske som jeg kan få tegna den hos. Skal seff betale for jobben,

Vil jo gjerne være den eneste med den dragen på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er ei teiknarstudinne og eg tek gjerne eit drageoppdrag!

Er veldig glad i dragar, og har teikna dei i årevis.

Kan gjerne hjelpe deg med tattisen din. Berre ta kontakt på PM om du er interessert, så skal eg sende deg nokre idear og skisser.

Håpar eg kan hjelpe, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet kan kong harald ha ei tatto på rompa også. Eller sonja i bikinilinja.

Nå er det vel tradisjon langt tilbake om at nettopp kongelige skulle ha tatoveringer (-for at liket skulle kunne identifiseres sikkert på slagmarken...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.