Gå til innhold
  • Bli medlem

Hagløfs TETRIX ryggsekk


Anbefalte innlegg

Er eier av en Hagløfs TETRIX ryggsekk og har en venn som etter et lån av sekken ønsker å kjøpe en slik type.

Men jeg er veldig usikker på om denne fortsatt er i produksjon,er det noen som vet noe om det,eller er det noen som har kjennskap til denne sekken som kan anbefale en annen sekk som ligger tett opp mot denne angående likhet,bruksegenskaper?

Denne sekken er på ca. 30 liter,vekt ca.900gr.Den har formsydd stoppet ryggplate og anatomisk skjærte bærereimer m.brystreim,materialet er av soft-cotton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan se ut som om Hagløfs har sluttet å produsere denne modellen.

Må se om det kan være andre produsenter som har modeller som ligner på TETRIX.

Er ute etter en sekk som er smal,har anatomisk sydde bærereimer m.brystreim,magereim + utvendig lomme,på ca 30-40 L,skal brukes som dagstursekk.

Tips mottas med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt en kikk på Ospreys Talon33. Selv har jeg både 11 og 22 liter i samme serie og er strålende fornøyd. Utvendige lommer og et hoftebelte som funker som hoftebelte og ikke bare en stabiliseringsrem. FInnes bl.a. på www.sportsnett.no Tror ikkke vekten skremmer veldig heller, selvom det nok finnes lettere sekker der ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osprey Talon 33 er det sekken som står med benevnelsen 44 og med #33?

Jeg finner ingen annen sekk som heter bare Osprey Talon 33,hvor mange liter er denne sekken (33L?)

Hvis det er denne sekken?, så er den utsolgt hos sportnett.no,vet du om andre forhandlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.