Gå til innhold
  • Bli medlem

Reise til Molladalen (sunnmøre)


Sander64

Anbefalte innlegg

Heisann!

Meg og et par kompiser har planlagt tur til Molladalen i sunnmøre en stund nå for å drive litt klatring

og fjellvandring. Alt planlegging har gått bra helt til bilen vi skulle benytte sa stopp. Alternativet vi nå har

er å benytte oss av kolektiv transport. Enten buss eller tog. Nå skal det sies at vi bor i Bergen da og at vi er rimelig lite kjent der oppe.

Hvor langt det ligger fra Ålesund, sunnmøre etc? Noen som kan hjelpe oss på vei, enten med hvordan man kommer seg ditt eller noen jeg kan ringe

for nærmere opplysninger? Hadde vært utrolig bra!

Mvh,

Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Eg bur i området og veit korleis du kan gjer dette. http://www.ruteinfo.net/ruter-f1/t/22-432.htm

Dette er linken for bussruter Bergen-Ålesund

På rutetabellen finn du Vartdal, før Festøya. Ca 10 km etter Vartdal kjem de til Barstadvik. Ved Barstadvik hoppar de av bussen, er de i tvil kvar det er spør busssjåføren, han veit. Frå Barstadvik er det skilt Erdal, umogleg å ta feil, det er ein brei dal innover mot Melbøsetra. Dokke haikar/går fram til Melbøsetra der normalruta til Molladalen startar.

Heldigvis for dykk, ligg Molladalen ganske nært bussforbindelse, noko som er sjeldan på ein plass som Sunnmøre med mange små bygder og lange fjordar.

God tur!

Er det noko du/de lurar på så berre spørr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesda!

Har litt problemer med å finne rutetider tilbake igjen fra sunnmøre.

Er ganske håpløs på å finne busstider merker jeg. Men det står jo ikke bussavganger fra Ålesund?

Står bare i fra Bergen = /

Noen ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesda!

Har litt problemer med å finne rutetider tilbake igjen fra sunnmøre.

Er ganske håpløs på å finne busstider merker jeg. Men det står jo ikke bussavganger fra Ålesund?

Står bare i fra Bergen = /

Noen ide?

Nesten øverst på siden med rutetidene fra bergen til ålesund står det "Klikk her for returtabell", det vil nok gi deg svaret du ønsker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.