Gå til innhold
  • Bli medlem

Reinsjakt - Jaktkort kjøpes


springsteen

Anbefalte innlegg

Er det noen som har, eller vet om noen som har, jaktkort til salgs?

Jeg har nok kjøtt i fryseren, stort horn på veggen, et halvdårlig kne og er for tiden student, så bukkekort til meg blir som å slenge perler til svin.

Kalvekort fungerer utmerket, men jeg er interessert i hva som helst bare det er ren som trives bedre på fjellet enn i skogen.

Da jeg startet min karriere tidlig på 90-tallet hadde jeg aldri problem med å få jakt, men de siste årene har det blitt vanskelig. I år søkte jeg 7-8 steder uten å få noe.

Tåpelige "Forelhogna-priser" er ikke interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ...

Jeg hadde 1 dyr u/50kg ifjor ...

I år fikk jeg 1 dyr u/50 + kalv ... på Ringebufjellet som ifjor ...

Er du kjent der ?

Har du vært mye på reinsjakt ?

Vi kan ha en deling på dyrene og jakten hvis det er interessant ... selv har jeg jaktet hovedsaklig elg + småvilt i en årrekke

kontakt: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være en av forumets medlemmer er rensjakten i år forlagt til Alvdal. :?

Jeg leter derfor ikke lenger etter jaktkort. (Men det er klart: Om noen har kort på bra terreng som selges billig... )

Lykketil :P håper du får en vellykket jakt. Jeg hadde heller gått meg en tur enn å jakte i det området, men hver sin jaktsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han selger kort i ett området det nesten aldri er rein. Hvis det er på andre siden han selger kort så er det tamrein i Forelhogna.

Huttetu som du roter, fuglehunden. Hold deg til rypa du. :lol:

Tror denne fyren har attraktiv jakt å selge, men mulig det koster mere enn det smaker...

Og det finnes vel rein andre steder enn i Knutshø vet du..., ikke alle som har like stor sans for biljakt heller... :lol::-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketil :D håper du får en vellykket jakt. Jeg hadde heller gått meg en tur enn å jakte i det området, men hver sin jaktsmak.

Takk.

Hvorfor ville du ikke jakte i det området? For en del år siden var jeg i samme fjellområde, men noen km lenger syd. Har både lurt ren der og blitt lurt av ren der, og det er vel et av kjennetegnene på et bra rensjaktområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.