Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe telt fra USA.


Kongle

Anbefalte innlegg

Annonse

http://www.moontrail.com/tents/hilleberg_akto.php

De har dette til samme pris, men du får 32 bonus poeng som du kan kjøpe snøplugger, underlag, etc... for. Venter på mitt Hilleberg telt fra moontrail selv så vet ikke nøyktig hva sluttprisen blir, men for meg ser det ut som om de har trukket usa moms fra prisen, men jeg vil få 25% norsk moms på + tollgebyr.

Valgte billigste frakt som er med usps. Tok ikke lang tid fra USA, men nå har det ligget en evighet hos posten i norge. Hadde nok valgt frakt med UPS nå hvis jeg skulle gjort det igjen for å slippe mas med fortolling etc..

Hvis du vil finne ut hvor mye det koster deg, legg det du skal ha i handlekurv, gå til checkout og velg frakt og pluss på moms og tollgebyr så har du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Soulo fra Moontrail. Meget fornøyd. Moontrail oppgir to fraktmetoder, og velg den billigste! UPS koster flesk og det kommer ikke såååå mye fortere hjem.

Kjøpte mitt telt med ekstra teltbunn og diverse annet. Prisen du betaler kan du gange med 25% og muligens et gebyr på ca. 100kr. Uansett så blir det rimeligere sammenlignet med her, nå som dollarkursen er ganske lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.