Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt liv blandt barbarere


Torodd

Anbefalte innlegg

Dra på Lopphavet !!!!!!!!!!!

Jeg fikk tak i en bøtte med rakfisk fra en norsk venn av meg som hadde fått det inn i England via Esbjerg - Harwick ferga (narkohunden sleit lenka og stakk av i retning London ved passering av tollen). Dette var ved juletider, men jeg hadde ikke helt fått smakt herligheten før i denne uka. Så jeg åpnet opp spannet og det luktet, ja. Det luktet og det luktet. Så jeg lot den lufte seg litt ut mens jeg tok en tur ut for å kjøpe ingrediensene for et festmåltid.

Jeg kom igjen noen timer senere og gjorde meg klar til herligheten. Da banket det på døra. Jeg har noe uoppgjort med TV lisens folka så jeg forholdt meg musestille og håpet at de ville forsvinne.

Etter fem minutter, ble så døra slått inn med en slegge. Jeg grep en kniv og gjorde meg klar til en kamp på liv og død. En politi mann stikker hodet inn i min stue der jeg sitter og han blir konfrontert med meg og min store kniv. Han ble noe blek da han ikke hadde body-armour. Han var derfor forsvarsløs mot min kniv. Jeg slapp selvsagt kniven på gulvet og strakk henda over hodet. Politimannen og en kvinnelig kollega kommer inn, fulgt av to medics med båre. Hjerne cellene mine raste rundt omkring i full forvirring. Jeg spør om hva deres oppdrag var. Fjerning av et lik i oppløsning, var deres svar.

Høh, spør jeg. Forvirringen er totalt og jeg viser politiet stua og kjøkkenet der det ikke finnes noen lik. Dog fant ambulanse folkene kjapt liket. Dvs bøtta med rakfisken.

Da forvirringen hadde lagt seg og mine og politimannens knær hadde sluttet å skjelve som aspeløv, fikk jeg forklaringen.

Min tyske nabo over hadde hverken hørt eller sett noe fra meg på to måneder. Rent uhell da vi har forskjellige døgnrytmer og jobber. Jeg har også lagt inn noen nye gulvtepper som sammen med mine myke tiger-tøfler (helt normale tøfler !! SLUTT Å LE !!!!!) medførte null lydlekkasje.

Da jeg åpnet opp bøtta med rakfisk, og lot denne duften spre seg til naboen over ved et uhell, gjorde naboen opp regnskap og kom til tallet fire. Så hun ringte 991.

Et døgn senere er jeg fremdeles litt skjelven og har hangover. Jeg og min nabo gikk ut på pub i går kveld etter at forviklingane var løst, vi begge hadde avgitt forklaring til politiet, ambulanse folkene hadde sluppet opp for dårlige vitser og jeg hadde fått en ny dør.

Rakfisk er da en helt normal matrett og jeg kan ikke forstå at denne delikatessen kan forveksles med et lik i oppløsning. Dra på Lopphavet for noen barbarere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visstnok forside sak i VG i dag + at alle andre aviser har kontaktet meg.

F****, P4 også.

Agurktid ? Det er ikke engang så substansielt som en agurk....... Jeg er direkte overrasket/sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visstnok forside sak i VG i dag + at alle andre aviser har kontaktet meg.

F****, P4 også.

Agurktid ? Det er ikke engang så substansielt som en agurk....... Jeg er direkte overrasket/sjokkert.

heheh.. kjempebra.

Har de fanget opp historien her på forumet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten statement som jeg har lagt ut på www.toroddfuglesteg.com:

Den store Rakfisk saken

Jeg sitter her om kvelden den 17. Juli og tror seriøst at Media-Norge har gått av hengslene. Og det er min skyld. Er det ikke det ?

Se http://www.p4.no/story.aspx?id=2795 94

La meg gjøre dette klart: Jeg trodde aldri at VG ville trykke saken. Selv ikke på side 4 eller side 15. Saken har store hull og null troverdighet. Min skuespiller kunst vant meg heller ikke noen Oscar statuett.

..... Og så slenger VG saken opp på forsiden. UFATTELIG !!! Som tilhenger av sykkelsporten, er jeg genuint forbannet på at ikke Kurt Arve Arvesen ikke fikk forside oppslaget som denne idiot-rakfisk saken fikk. Men jeg deler forsiden med Metallica. Hmm.. OK.

Det var min feil og jeg har løyet til Norge, ikke sant ? Jeg var ikke den som plastret denne rakfisk saken opp på forsiden. Jeg var ikke den som ikke sjekket kildene. Jeg var ikke den som ikke satte meg ned og tenkte ”dette er en for utrolig sak til av vi kan trykke den i vår avis”. Jeg er ikke publisher og redaktør i VG. Det eneste jeg har gjort, er å sende dem en skrøne historie/spøk via deres Tips funksjon på www.vg.no At VG mener at dette er min feil, får jeg ta til etteretning. Også de har sin ytringsfrihet.

Er jeg uten ansvar her ? Jeg burde selvsagt ha trukket saken før og aller senest da fotograf og journalist dukket opp. Men jeg var hele tiden fast i min tro på at VG selv ville trekke saken. Jeg trodde dette til lenge etter at VG hadde trykket saken og avisa lå i avis-kioskene. Tro meg; jeg fikk et sjokk da jeg ble fortalt dette av Nettavisen grytidlig i dag. Jeg beklager meget sterkt at jeg gikk ut med en ny versjon til Nettavisen. Men jeg var i sjokk. Jeg tenkte ikke klart. Men jeg ber hermed Nettavisen om unnskyldning.

Jeg har gjort mine andre gjøremål i dag og kom frem til at P4, som ikke kjøpte denne skrøna, matte fortelles sannheten. Jeg gjorde det og slik er dette.

Hva var mine motiver ? Vel, jeg er en skribent og prankster. Jeg liker en god spøk og jeg liker å skrive. Derfor denne websiden. Det var som spøk jeg ga VG den historien. Hva som så skjedde, var helt absurd.

Lærdommen ? Man overlever også dette her. Om noen dager, er allting glemt.

Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.