Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPS - Billigste!?


Anbefalte innlegg

Annonse

En ting til! Vet noen om hvor en kan få kjøpt en slags "holder" til denne GPSen til å feste på sykkelstyret. Jeg vet at noen hadde GPS feste på en annen Garmin type, anyone knows? Nå bestiller jeg GPS på amfibi.no, finnes et slikt produkt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med denne, men skulle tro den bare er å skru fast i styret.

Amazon selger denne, og på produktsiden dems ligger det 3 ekstra bilder som kunder har lagt til, der du bl.a. ser bildet av den montert på sykkel.

I tillegg er det ca. 50 brukeranmeldelser på siden som kan leses.

Link til siden:

http://www.amazon.com/Garmin-Handlebar-Mounting-Unit-GPS/dp/B000196C2A/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1216074013&sr=8-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Også en del billige å finne på eBay.

Er det noen ulempe med å kjøpe amerikansk versjon?

Ser det ofte følger med et slags grunnkart for USA på de versjonene, er det noe problem å legge inn tilsvarende for Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garmin eTrex Vista HCx, og forsåvidt også Legend HCx, er gode alternativer. Jeg foretrekker Vista HCx foran Legend HCx fordi Vista HCx har elektronisk kompass og barometrisk høydemåler, foretrekker av samme grunn 60CSx foran 60Cx.

Sammenligning av Garmin GPSmap 60CSx og eTrex Vista HCx, to toppmodeller

Del 42, Forskjeller på GPS mottakere med og uten elektronisk kompass og barometrisk høydemåler, altimeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.