Gå til innhold
  • Bli medlem

North Face High Tale


sjurmr

Anbefalte innlegg

Hei,

Var på MX Sport i dag og kikket på denne dunposen. Noen som har noen erfaringer med den?

Har prøvd å søke litt men fant ingenting noe sted. Posen er oppgitt å ha "øst-europeisk dun" (på hvilken måte kan det ha noe å si?) og halv gildelås. Jeg innbiller meg at halv glidelås kan bli en hemsko når det blir varmt (selv om den har åpning ved beina)?

Mvh,

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt High Tail ett års tid nå og er strålende fornøyd. North Face regner den jo som en 4-sesongs-pose, så de varmeste nettene kan det nok bli svett. Bruksområdet ville helt klart vært større med glidelås helt ned. men det er vel snakk om vekt da...Fot-åpningen funker greit. har hovedsaklig brukt den på høst og vinter-turer med ikke altfor mange minus-grader, menhar også nettopp brukt den i +10 grader, og det fungerte veldig bra. Posen er ganske smal nederst slik at det kan være trøbblete å sitte med bena i kors i teltet. Dette er det eneste som irriterer meg litt, men den er vel kropps-sydd for å spare vekt. Vet ikke riktig hva "Eastern European down" betyr(bortsett fra at det er dun fra øst-europa.....) men såvidt meg bekjent er 900-fyll, som i denne posen, det beste som er. Uansett. Jeg er veldig fornøyd med min High Tail og anbefaler den gjerne, men skal den hovedsaklig brukes sommerstid ville jeg helt klart kjøpt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.