Gå til innhold
  • Bli medlem

Lange taulengder på Kolsrudflaget ved flå?


Etsvends

Anbefalte innlegg

Hei tenker meg til Kolsrudflaget ved flå for å klatre i helgen. Noen som vet hvor lange taulengder feks flåklypa grad prix er boltet for?? Lurer på om vi klarer oss med 50 m tau.

Hvis noen kunne gi en kort forklaring på hvor ruta begynner hadde det også vært fint. ikke sikkert jeg rekker å kjøpe fører.

håper noen kan svare på så kort varsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Så fall bør du ha 2 X 50 m. De fleste rappeller for denne type ruter forutsetter dette.

Når det gjelder Kolsrudflaket spes. er det en fin grusvei du kan gå ned på høyre side sett nedenfra og tar ca .1 time . Det er kjappere enn du klarere rappelere 6 taul. på slakt sva .Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Ser at denne tråden er gammel, men i tilfelle noen henter info fra den i framtiden så kan jeg si at du trenger 60 m tau på Flåklypa Grand Prix ruta, da 4. taulengde er 58 meter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.