Gå til innhold
  • Bli medlem

Solcellelader


greygoo

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har ingen av disse modellene, men en Solio Classic (www.solio.com) Den funker så lenge det er sol. Og der ligger også begrensningen, da det ikke nødvendigvis er strålende solskinn i vårt lange vakre land hele sommeren. Vintertstid funker det nok heller dårlig fordi solen står lavt og antall soltimer er få.

To til tre dager med ordentlig godt vær fyller min Solio helt opp, og da kan jeg lade mobilen halvannen gang i tillegg til at iPod'en får litt sårt tiltrengt strøm.

Var nå tre uker i Femundsmarka, og med litt konservativ bruk av mobilen, i tillegg til å skru den av når den ikke var i bruk holdt det fint. Fikk til og med sett tre filmer på den når regnet høljet ned som verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.