Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsport mod. storefjell


Viktor

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fant frem et gammelt telt her om dagen, Fjellsport mod. Storefjell het det. Fikk beskjed om at det var 5-manns helårstelt av faren min. Det er ble kjøpt for ca. 10 år siden. Det er et meget stort telt og er kuleformet, med stormfeller. Har prøvd å finne modellen på nettet, men finner ingenting i fra fjellsport sine produker.. Noen som har erfaringer med dette teltet, evt. vet om noen som selger dette teltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner problemet ditt.

Jeg har også et Fjellsport telt, riktig nok mod. rondetind, men jeg har også prøvd å finne ut litt om dette teltet.

Jeg har etterhvert funnet ut at det er et "billigmerke" for G-sport.

Har vært i kontakt med en lokal G-sport, de kunne ikke hjelpe meg nevneverdig, men de ga meg et telefon nummer et annet sted i G-sport systemet.

Fikk beskjed om å ringe dit hvis det var noe jeg lurte på for der satt visst noen gamle ringrever.

Uansett, tlfnr dit er; 69816500.

Jeg har ikke rukket å ringe dit enda selv, men fint hvis du poster erfaring der mtp kundeservice etc......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.