Gå til innhold
  • Bli medlem

Varg Isogaisa med stegjern?


Hallingen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har veldig lite peiling på dette med bruk av stegjern, derfor spør jeg dere her inne :lol:

Det har seg slik at jeg skal på et brekurs til høsten, hvor vi trenger solide fjellstøvler som kan brukes med stegjern.

Jeg har et par Varg Isogaisa, og lurer derfor på om jeg kan bruke disse med stegjern?

Har prøvd å søkt litt rundt, men har ikke funnet svar på spørsmålet. Mulig jeg spør litt dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel i grunnen alt ann på hvor stiv sålen er. Har ikke mye stegjernserfaring, men jeg kan opplyse om at jeg har brukt stegjern på et par Meindl Dovre Extrem og det gikk helt fint. Vil to de to støvlene er omtrent like stive, men er ikke sikker. Det kan du jo eventuelt kjenne etter i butikken. Et annet alternativ, om du ikke kjenner noen som har erfaring, er å spørre noen i en butikk som har kompetanse på den slags utstyr. Eksempelvis Oslo Sportslager. Tror muligens de fører den støvelen også. I så fall kan de helt sikkert svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.