Gå til innhold
  • Bli medlem

ÅpneSpis


Peros

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøpte noe tilsvarende på OBS for noen dager siden. Tror de kostet 59,- pr pakke. Ser ikke på dette som turmat siden pakkene også inneholder vannet som skal brukes og dermed er vekten på ferdig produkt det samme som pakken. Forstår det slik at man ikke kan erstatte medfølgende saltvann med ferskvann for saltet er nødvendig for å starte varme effekten. Kjøpte i første rekke for å teste og det kan være greit å ha noen poser i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en pasta rett fra ÅpneSpis i går. Smaken var grei men for en storspiser var det litt snaut. Som jeg har nevt for så anser jeg ikke dette som turmat, kansje for en dagstur men ikke lengre. Den spiselige delen av pakken skal ikke tilsettes vann så her bærer man rettet ferdig med all fuktighet uten å spare noe vekt. Pakken består så av en saltvann pose som man bruker for å skape den kjemiske reaksjonen for varmen, dette blir avfall etter bruk. Var positivt overrasket over temperaturen maten fikk, det ble skikkerlig varmt så vær obs på hva man har under posen ved oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste Sterk Pasta (Rigatone) i helgen. Bortsett fra at pastaen var litt "blaut" var smaken veldig god og retten ble skikkelig varm. Men jeg synes for det første at 89 kroner for en middag er alt for dyrt og for det andre at produktet veier for mye til å være et alternativ på noe annet enn en dagstur. Eventuelt kan man ha det i bakhånd som nødrasjon. Til sitt bruk er det et bra produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.