Gå til innhold
  • Bli medlem

[email protected]

Aktiv medlem
  • Innlegg

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutral
  1. Synes du holdt deg til Ull i alle sammenhenger her!! Lykke til på forestående tur og de som kommer etter, med den nye ryggsekken!
  2. Ok, takk for info Skal ikke skru på noe som fungerer nei
  3. Må vi ut med dysa for å se denne merkinga? Ser ikke noe merke når den står i brenneren hvertfall. Nå har jeg sett det skrevet at noen dyser er umerket, men da er det greit å vite hvor jeg skal se
  4. Ja, jeg regner med du har det som finns i varianter av 111 Det fulgte ikke med ekstra dyse på 111T, men har testa den med tennveske og miljøbensin, og begge deler fungerte meget bra. Noe annet er ikke så interessant å fyre med på denne
  5. Takk! Har hatt stor glede av dette forumet de siste ukene. Leste så mye om 111 at jeg måtte bare ha
  6. Hei. Etter å ha lest litt på forumet her, har jeg nå plutselig en 111 og en 111T Har sett at det er endel skriverier om antall stigerør; den 111 som jeg fikk har 4 stigerør på lik linje med 111T. Forskjellen er at 111 har flammespreder over dysa i motsetning til 111T. Er det modeller som ikke har 4 stigerør? Stillebrenneren prøvde jeg først på tennveske og den brant aldeles nydelig. Tømte tanken og prøvde med Aspen 4-takt etterpå, og den brant enda nydeligere Så har jeg i tillegg kjøpt en Optimus Nova+. Her ser det ut til at det er feil med et parti? http://www.optimusstoves.com/seen/service/newsroom/detail/article/2010/09/27/katadyn-products-inc-recalls-optimus-multifuel-expedition-stoves-due-to-fire-hazard/ Har brukt den litt før jeg leste dette. Noen som har denne og har opplevd drivstofflekkasje?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.