Gå til innhold
  • Bli medlem

24.03.2012-25.03.2012 mars tur i oslo marka (barn på tur)


svingen

Anbefalte innlegg

Ja da var det ny tur igjen :)

fikk rimlig lyst til og reise på tur igjen nå som det var så fint vær,junior måtte først i en barne bursdag på lørdag men når den var ferdig klokken 16 var det rett opp til songsvann,var ved songsvann ca klokken 17 og det var da enda sol og megent fint vær. (dama kjørte oss opp)

Turen gikk ved siden av songsvann,her må jeg si det var mye folk og god steming var ikkke bare brus folk drakk her det kan jo ha noe og si ;) moro og se att folk koste seg ute :)

Kom så til den lille bekken som gikk fra svarkulp,her gikk vi opp og følgte bekken,junior var helt i hundre og syns det var meget stas,virket som han var mitt i vilmarka,"se pappa høy skog" osv,følte den opp til svartkulp og her var det og mye folk fant ut att det var greit og gå litt videre.

Gikk så ca300 meter til og tok til høyre inn i skogen,og dant så en liten plass og sette opp det lille telte (BD first light tar ikke mye plasss heldighvis) og laga litt pannekaker,kom oss så inn i teltet og fikk pakke ut soveposene fikk og blåst opp det nye xped synmat 7 UL liggeunderlaget som jeg selv skulle sov på,junior skulle sove på Ajungilak EVA Lux Mat la han ned i soveposen men ble veldig fort "pappa ligge sammen med meg" det har seg vel att hele vinter har vi delt sovepose (siden han er 2 år i vinter syns jeg det var greit) åpnet soveposen og la den andre over oss han sovnet så etter 5 min,da var det bare og komme seg over på liggeunderrlaget mitt og pakke han ned i soveposen,vi sovnet vel begge 2 rundt 8,voknet opp neste dag rundt 7 og da såg jeg ikke han en gang,viste seg att han var veldig langt nede i soveposen og han våknet rundt 07:30,fikk litt varme i teltet og fikk på oss klær og da var det sol ute og starta og bli varmt :)

fikk laget noe merat mat (og panne kaker) før turen gikk videre ned mot svartkulpen,der var det mye folk,fikk akt litt på snø/isen før turen gikk videre "songsvann kiosken" her ble det IS før vi tok t-banen hjemm igjen. :)

PS: hadde vært fint om andre og ville bli med på tur med små barn til sommer,alltid moro og være med andre på tur,junior er snart 3 år (fylle i april) jeg har ikke som mål og gå langt på tur med og ha det gøy ut i naturen :)

post-10827-133474783389_thumb.jpg

post-10827-133474783398_thumb.jpg

post-10827-133474783412_thumb.jpg

post-10827-133474783426_thumb.jpg

post-10827-133474783447_thumb.jpg

post-10827-133474783458_thumb.jpg

post-10827-133474783466_thumb.jpg

post-10827-133474783476_thumb.jpg

post-10827-133474783503_thumb.jpg

post-10827-133474783516_thumb.jpg

post-10827-133474783525_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ost@ hehe syns det er utrolig koslig på tur blir så mye tjas og mas i hverdager så er utrolig koslig og få tid til alle små tingene i livet som man ellers ikke har tid til,vi går en fin tid i møte (sommer) enda junior lurte på kvifor vi ikke hadde med ski og hvor snøen var da han ville gå på ski,men det gik fort over da han fant en kongle og lurte på hvor den kom fra og om vi skulle ta den med til mamma "da blir mamma glad" :twisted:

blir dere med på noe tur til sommeren ost? det er jo i ditt omeråde dit det her,vi kunne kanskje treffes en dag og grille pølser og kost oss,mulig det er flere som blir med,kasje thomas og busken hvet vet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.