Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Mont-Bell


livsnyter

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har den varmeste av den typen. Ligge komforen i posen er det beste jeg har brukt. Stretch systemet er helt suverent og gir en helt annen mulighet til å vri og forandre sove stilling enn noen andre poser. Har ikke fått prøvd posen i særlig kulde så jeg kan ikke si hvordan temperatur grensene stemmer. Posen er så god at jeg vurderer å anskaffe meg en sommerpose også. Etter å blitt forelsket i sove posen fikk jeg så stor sans for merket at jeg også har kjøpte isolasjons jakke og bukse som erstatning for fleece. http://www.montbell.us/products/disp.php?cat_id=73&p_id=2301221 . Denne er nettopp kommet i hus så jeg må vente til høsten før jeg får testet fult ut men første inntrykket er bra. Lett og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.