Gå til innhold
  • Bli medlem

2000 meters Klubben


Anbefalte innlegg

La det være sagt med en gang:

Dette er ikke en tråd for hårsåre eller sådan glassaktige skjøre figurer.

En tinderangler er ofte i støvlene og på vei ut teltet i griseotta, gjerne 5-6 tiden på morran.

Likeså er vi ofte ikke tilbake før senkvelds.

Iblant er det uunngåelig å ikke høre diverse aktiviteter i telt man passerer…..

Det er jo forså vidt hyggelig at ”Bestemors livsvisdom” http://www.hakestad.com/dikt/dikt/livsvis.php fortsatt lever i beste velgående.

Men til saken:

Hvordan er egentlig ståa der ute. Åssen er egentlig aktiviteten der oppe blant tindene?

Ikke ment som noen form for dyneløfting dette, men den iboende menneskelige nysgjerrighet er nå der.

2k’er lyver man som kjent ikke på seg, regner med at man heller ikke lyver på seg….!

Skal vi få litt fart i denne klubben utover sommeren/høsten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Håvard!! Artig tråd dette her!!! En annen tråd her har jo omhandlet gutter på toppene og jenter i dalene...blir vel ikke noe kos av det :wink: Iallefall ikke før kvelden nede i teltet igjen...Jeg ferdes jo bare sammen med menn på topptur og de får gå i fred for meg :) Flere jenter på toppene!!! :D Spenstig akrobatikk ved vardene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo selvfølgelig være et av livets store mål, kan desverre ikke påberope meg medlemskap i klubben enda, men har et håp om en vakker dag, ved en vakker steinvarde, eller kanskje nede i en vakker steinrøys, romantisk.... :wink:

(PM "Mayhassen" hvis dette høres interessant ut for nettopp DEG.( eneste krav er at du må være hunnkjønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange som har påberopt seg medlemskap i denne klubben enda, men det er vell kanskje et medlemskap de fleste holder nært til hjertet og inn i sengehalmen. Det finnes jo et par plasser over 2K i Norge (og da ikke flytoalettene hos SAS som gjerne også kalles 10K klubben) som sikkert har logget noen nye medlemskap.

Hva kan vell være finere enn å våkne på Fanaråken med full pensjon og et dobbeltrom....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo selvfølgelig være et av livets store mål, kan desverre ikke påberope meg medlemskap i klubben enda, men har et håp om en vakker dag, ved en vakker steinvarde, eller kanskje nede i en vakker steinrøys, romantisk.... :?

(PM "Mayhassen" hvis dette høres interessant ut for nettopp DEG.( eneste krav er at du må være hunnkjønn)

Gleder med til turrapporten, he-he.

Gruer meg til bildene hvis eneste krav er at hun må være hunkjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(PM "Mayhassen" hvis dette høres interessant ut for nettopp DEG.( eneste krav er at du må være hunnkjønn)

Dæven, no vart æ skræmt ja :?

Ble litt mer beroliget når brillene kom på nesa og så det mellom parantesene.

Vil ikke du egentlig ha damene slank og ferdigsmidd da Mayhassen??

Ja Erik, er litt enig der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.