Gå til innhold
  • Bli medlem

skiføre i Jotunheimen nå


jop

Anbefalte innlegg

Vi planlegger en tur til Loftet på lørdag. Noen som vet hvordan snøforholdene er i området og

om det er greit å ta med en Gordon setter på snart 3 år som debuterer på topptur?

JOP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, var på dyrhaugsryggen på tirsdag, måtte bære skia eit lite stykke frå turtagrø, samt ta av meg skia eit stykke oppi... I forrige veke var eg på fannaråken, var begynt å minke på snøen ved storfonni på sognefjellet og! Så det er nok ikkje så alt for lenge igjen av skisesongen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nok å bli "lappeteppe" opp mot Loftet, så vær forberedt på å bære skiene litt i starten, selv om jeg tror det vil gå helt greit å kjøre ned igjen. Loftet er en fin tur, og jeg tror nok hunden din fint kan være med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tindevegen mellom Turtagrø og Årdal er enda ikkje åpna, noko som gir indikasjon på god snømengde! Dog er det begynt å minke på snøen i området, men dersom du er villig til å bære skia litt oppover ringsdalen så går nok skituren fint derifra! Tindevegen er brøyta eit stykke, så du kan køyre til Ringsbotn! :shock:

Ellers er nok Lauvnosryggen den mest snøsikre ryggen i området, og har ok med snø. Dyrhaugsryggen er det begynt å minke kraftig på og du må bære skia her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.