Gå til innhold
  • Bli medlem

Jostedalsbreen 13. mai 2008


Line

Anbefalte innlegg

Nå er det veldig mye Jotunheimen på forumet, så her kommer det noen bilder fra lengre vestover :lol:
Broder´n og jeg var på bretur i går, og med lavtliggende startpunkt ble det ca. 1800 høydemetre til høyeste punktet vi var på. Vi trasket fra Fjærland opp til Flatbrehytta med skia på sekken, og derfra ble det skia på beina innover. Vi var inn til Grensevarden og på returen svingte vi oppom Supphellenipa. En superfin dag :lol:

post-29-1334745411_thumb.jpg

post-29-133474541137_thumb.jpg

post-29-133474541173_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott tur! Det siste bildet viser at det er mye mer snø nå enn i april 2003 da jeg gikk Josten på langs. Mange sprekker syntes da, og jeg venta hvert øyeblikk å bli hengende over en av de.

Ellers flott natur, artig at det flotte klisjebildet er det det nettopp er, og likevel rommer det masse ukjent natur! På østsida av Fjærlandsfjorden har man jo Sogndals flotteste turterreng! Savnet er til tider enormt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.