Gå til innhold
  • Bli medlem

PCS(personal cooking system) eller SnowPeak GigaPower Titan + Trek 900 Ti Kjele?


Villminken

Anbefalte innlegg

Skal svi av noen feriepenger snart og hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en GigaPower Ti. primus med trek 900 Ti. kjelesett.

Var innom en sportsbutikk og så litt her om dagen og ble stående og se litt på JetBoil's PCS. Likte spesielt kaffepressen.

Den så jo fancy ut og etter litt søking på nettet fant jeg ut at Primus har lansert "EtaExpress" med panne i lokket.

Nå sliter jeg litt med å velge. Vet at Snow Peak har en egen kopp med fransk presse men den veier mer en kjelesettet ...

Mine ønsker er:

-Gass (har MF fra før)

-Lettest mulig (Snow Peak med kjelesett)

-Mulighet til å steke i lokket (EtaExpress & Snow Peak)

-Kaffepresse (JetBoil)

Hvordan kombinerer jeg dette best?

Er PCS'er så effektive at de sparer inn vektøkningen med redusert brennselforbruk? Hvor lang må isåfall turen være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.