Gå til innhold
  • Bli medlem

Bike-tec sykkelvesker


Pål L

Anbefalte innlegg

Var innom G-sport i dag og la merke til noen ganske interessante sykkelvesker. Merket var Bike-tec og det var utgaver på 20 og 24 liter (husker ikke helt nøyaktig volumet) som var vanntette. Begge hadde både topplokk og rulleåpning under det igjen. Den store veska virket som den mest forseggjorte, med mesh-netting i topplokket. Prisen var på henholdsvis 299 og 399kr. Etter litt leting på internett fant jeg ut at Bike-tec tydeligvis er G-sports eget merke og derfor finnes det ikke noen nettside om produktene.

Er det noen som har erfaring med disse veskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke erfaring med de vanntette du snakker om, men noen vanlige sykkelvesker av samme merke (349 kr). Jeg har brukt dem langs Rallarvegen og Trondheim-Asker, og er ikke særlig imponert over kvaliteten. Det er spesielt glidelåsene som ikke holder. Jeg reklamerte den første jeg kjøpte og fikk ny, men også på den har flere glidelåser gått i stykker. Topplokket kan tas av med glidelås, og på begge veskene (inkl den jeg reklamerte), var ikke glidelåsene like lange engang. Skal du bare bruke dem til noen få korte turer holder det kanskje, men har du tenkt å ha dem en stund til flere lengre turer vil jeg heller anbefale å legge mer penger i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke brukt dem på to år, men så vidt jeg kan huske var ikke festet noe problem. Det kunne være litt knotete å få dem på ordentlig, men fikk jeg først festet den så tror jeg ikke festene gikk opp noen gang. De var heller ikke i veien når jeg syklet.

Jeg kjøpte mine i 2004, tror jeg, så det kan godt hende de har klart å lage dem bedre i dag, men jeg ville i hvert fall sjekket glidelåsene i butikken, at de er lette å åpne/lukke. På nettsiden deres ser jeg at veskene de har i dag virker mer forseggjort, men det trenger jo ikke bety så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.